25 Haziran 2018 Pazartesi

Yapı Kredi Bankası Müşteri Hizmetlerine Neden Ulaşamıyorum?


Aktif büyüklükleri dikkate alındığında Türkiye'nin en büyük beşinci bankası olan Yapı kredi bankasının 965 adet şubesi ve 18.545 kişi çalışana sahip olup 2006 yılından beri Koç Grubun sahibi olduğu Koç Finansal Hizmetler bünyesinde faaliyet göstermektedir.

Tüm bu rakamların ve arkasında güçlü bir grubun olmasının yanı sıra acil ya da gerekli olduğu durumlar da çoğu müşteri Yapı Kredi Bankası müşteri hizmetleri numarasını arayıp bir türlü işlemini yapamamaktan ya da sorununu çözememekten dolayı oldukça şikayetçidir. Her ne kadar bazen müşteri temsilcisine ulaşma imkanı olsa da doğru hatta yönlendirilmediği için telefonda uzun dakikalar boyu bekleyen kişi sayısı da oldukça fazladır. Bu yazıda yapı kredi bankası müşteri hizmetlerine neden ulaşamıyorum ve nasıl ulaşırım ulaştığımda hangi işlemleri yapabilirim sorularının cevaplarını altta bulabilirsiniz.

Bankacılık sektöründe reel olarak bir mal satılmadığı için bir bankanın kalitesini gösteren değişkenler içerisinde belki de en önemlisi ulaşılabilirliği ve sağladığı hizmettir. Eğer bir müşteri sorunu ya da hesapları ile ilgili aklına takılan bir konu olduğunda kolaylıkla ulaşıp müşteri temsilcisi ile konuşuyor ve sorunlarına çözüm bulabiliyorsa sorulduğu zaman çok büyük ihtimal bu bankadan memnun olduğu geri bildirimini yapacaktır. Zor ulaşılabilen, müşterinin ihtiyaçlarına cevap veremeyen ve çözüm bulamayan bankalar ise müşterisinden kopma noktasına gelip toplumdaki itibarlarını da zedeleyebilirler.

Yapı Kredi Bank Müşteri Hizmetleri Temsilcisine Bir Türlü Bağlanamıyorum, Nasıl Daha Hızlı Bağlanabilirim ve Ulaşabilirim?

Yapı Kredi Bankasının müşteri hizmetleri ve telefon bankacılığı hizmetini verdiği numara 444 0 444 olup bu numaraya aradığınız zaman öncelikle sizi bir telesekreter karşılayacaktır. Şayet müşteri hizmetlerine kısa yoldan bağlanma tuşlarını bilmiyorsanız oldukça uzun beklemek zorunda kalabilirsiniz. Bu nedenle 444 0 444 numarasını tuşlayıp telesekreterin yönlendirmelerini göz ardı edip sırasıyla 4- 1- 4 tuşlarını tuşladığınız takdirde kısa yoldan direkt müşteri temsilcisine ulaşıp sorununuzu anlatabilir ve çözüm bulabilirsiniz. Bankayı arayıp yönlendirme yapılmadan önce nüfus cüzdanınızın ve banka kartınızın müşteri temsilcisinin yapacağı teyit yanınızda bulunmasında fayda var.

Yapı Kredi Telefon Bankacılığından Hangi İşlemleri Yapabilirim?

Kredi kartı işlemlerinden kayıp ya da çalıntı kart bildirimlerinize, para transferlerinden güncel kampanyalardan yararlanmaya kadar birçok konuda işlem yapabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder