Aktif büyüklükleri dikkate alındığında Türkiye'nin en büyük
beşinci bankası olan Yapı kredi bankasının 965 adet şubesi ve 18.545 kişi
çalışana sahip olup 2006 yılından beri Koç Grubun sahibi olduğu Koç Finansal
Hizmetler bünyesinde faaliyet göstermektedir.
Tüm bu rakamların ve arkasında güçlü
bir grubun olmasının yanı sıra acil ya da gerekli olduğu durumlar da çoğu
müşteri Yapı Kredi Bankası müşteri
hizmetleri numarasını arayıp bir türlü işlemini yapamamaktan ya da sorununu
çözememekten dolayı oldukça şikayetçidir. Her ne kadar bazen müşteri
temsilcisine ulaşma imkanı olsa da doğru hatta yönlendirilmediği için telefonda
uzun dakikalar boyu bekleyen kişi sayısı da oldukça fazladır. Bu yazıda yapı
kredi bankası müşteri hizmetlerine neden
ulaşamıyorum ve nasıl ulaşırım ulaştığımda hangi işlemleri yapabilirim
sorularının cevaplarını altta bulabilirsiniz.
Bankacılık sektöründe reel olarak bir
mal satılmadığı için bir bankanın kalitesini gösteren değişkenler içerisinde
belki de en önemlisi ulaşılabilirliği ve sağladığı hizmettir. Eğer bir müşteri
sorunu ya da hesapları ile ilgili aklına takılan bir konu olduğunda kolaylıkla
ulaşıp müşteri temsilcisi ile konuşuyor ve sorunlarına çözüm bulabiliyorsa
sorulduğu zaman çok büyük ihtimal bu bankadan memnun olduğu geri bildirimini
yapacaktır. Zor ulaşılabilen, müşterinin ihtiyaçlarına cevap veremeyen ve çözüm
bulamayan bankalar ise müşterisinden kopma noktasına gelip toplumdaki
itibarlarını da zedeleyebilirler.
Yapı Kredi Bank
Müşteri Hizmetleri Temsilcisine Bir Türlü Bağlanamıyorum, Nasıl Daha Hızlı
Bağlanabilirim ve Ulaşabilirim?
Yapı Kredi Bankasının müşteri
hizmetleri ve telefon bankacılığı hizmetini verdiği numara 444 0 444 olup bu
numaraya aradığınız zaman öncelikle sizi bir telesekreter karşılayacaktır.
Şayet müşteri hizmetlerine kısa yoldan bağlanma tuşlarını bilmiyorsanız oldukça
uzun beklemek zorunda kalabilirsiniz. Bu nedenle 444 0 444 numarasını tuşlayıp
telesekreterin yönlendirmelerini göz ardı edip sırasıyla 4- 1- 4 tuşlarını
tuşladığınız takdirde kısa yoldan direkt müşteri temsilcisine ulaşıp sorununuzu
anlatabilir ve çözüm bulabilirsiniz. Bankayı arayıp yönlendirme yapılmadan önce
nüfus cüzdanınızın ve banka kartınızın müşteri temsilcisinin yapacağı teyit
yanınızda bulunmasında fayda var.
Yapı Kredi Telefon
Bankacılığından Hangi İşlemleri Yapabilirim?
Kredi kartı işlemlerinden kayıp ya da
çalıntı kart bildirimlerinize, para transferlerinden güncel kampanyalardan
yararlanmaya kadar birçok konuda işlem yapabilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder